Cantik Empire | Produk Kecantikan | Produk Kesihatan

Cantik Empire-Menjual Pelbagai Produk Kecantikan dan kesihatan Lelaki dan wanita Pada harga murah dan Pelbagai produk terkini Lagi

Jamu Sedap Malam Extra Rapat | Jamu Sedap Malam Testimoni | Jus Sedap Malam Jamu Sedap Malam Extra Rapat | Jamu Sedap Malam Testimoni | Jus Sedap Malam
5
  Jamu Sedap Malam | Pil Sedap Malam | Jamu Sedap Malam Extra Rapat | Jamu Sedap Malam Testimoni | Jus Sedap Malam “MENGGALAMI... Jamu Sedap Malam Extra Rapat | Jamu Sedap Malam Testimoni | Jus Sedap Malam

 

jamu sedap malam

Jamu Sedap Malam | Pil Sedap Malam | Jamu Sedap Malam Extra Rapat | Jamu Sedap Malam Testimoni | Jus Sedap Malam

“MENGGALAMI MASALAH ‘V’ BERAIR”
“MENGALAMI MASALAH KEPUTIHAN”
“MENGALAMI MASALAH GATAL – GATAL DI ‘V'”
“MENGALAMI ‘V’ BERBAU KURANG ENAK”
“MENGALAMI MASALAH HAID TIDAK TERATUR”
“MENGALAMI MASALAH HAID BERPANJANGAN”
 
Memperkenalkan Jamu Sedap Malam. Rasanya tak perlu lagi perkenalkan produk ni. Terkenal sangat dah kan? Siapa tak pernah dengar Jamu Sedap Malam @ Sedap Malam @ Pil sedap Malam.. Jamu Sedap Malam testimoni dan Jamu Sedap Malam review memang banyak melambak dah. JAMU SEDAP MALAM EXTRA RAPAT merupakan ramuan turun temurun yang sebenar & 100% bahan semulajadi berasaskan MANJAKANI yang sangat terkenal khasiat manjakani dan kegunaan untuk mengatasi masalah kewanitaan yang berkait rapat dengan keintiman suami isteri…
sedap malam

 

Sedap Malam Extra Rapat | Jamu Sedap Malam Xtra Rapat

100% bahan semulajadi tanpa bahan asing lain
Setiap pengambilan SEDAP MALAM, Membantu..
✔ Memberi kejutan pada suami
✔ Mengikat rindu suami pada si pemakai
✔ Segarkan tubuh badan dari kepenatan
✔ Masalah kembung perut
✔ Mengetatkan otot-otot dalaman selepas bersalin
✔ Kepuasan sempurna setiap malam
✔ Mengempiskan perut & membentuk potongan badan ideal
✔ Tiada kesakitan ketika datang & masa haid
✔ Memantapkan payudara & punggung
✔ Keputihan dirawat serta merta.
 
1 botol jamu manjakani mengandungi 120 biji pil, hanya dengan penggunaan 1 botol jamu sedap malam xtra rapat sahaja mampu memberikan kejutan buat diri anda serta pasangan

CARA MAKAN JAMU SEDAP MALAM/Cara pakai jamu sedap malam:

✔3 biji – 3 kali sehari (botol pertama)
✔2 biji – 2 kali sehari (botol kedua dan seterusnya)Tidak perlu di makan ketika haid KECUALI Senggugut, Masalah angin satu badan, Masalah haid yang berlanjutan.

Cara insert jamu sedap malam

✔1biji pil kedalam vargina untuk ketat. (wanita sudah berkawin sahaja)

Cara insert : pagi 1 biji tolak hingga permukaan pintu rahim – tengah hari cuci dan malam boleh bersama.

(INSERT Dilarang bagi yang belum berkahwin.)

FAQ/PANTANG LARANG JAMU SEDAP MALAM

Q – Berkesan ke produk ni?
A – Bergantung kepada hormon pengguna,setakat ini testimoni menunjukan hasil
      yang bagus.
PERHATIAN ! Selama mengamalkani jamusedap malam ini perbanyak minum air putih. Bila keluar kotoran-kotoran dari vagina tidak perlu risau kerana itu proses penyembuhan. Wanita yang sedang hamil atau haid tidak boleh amalkan atau menggunakannya.

JAMU SEDAP MALAM XTRA RAPAT SESUAI UNTUK?

✔Wanita & Gadis seawal baligh.
✔Mengalami ‘V’ berair.
✔Masalah keputihan.
✔Wanita selepas bersalin @ keguguran.
✔Masalah gatal – gatal di ‘V’.
✔‘V’ berbau kurang enak.
✔Wanita yang kerap minum air batu.
✔Masalah haid tidak teratur.
✔Masalah haid berpanjangan.
✔Masalah haid tidak datang berbulan – bulan, bertahun –tahun
✔Wanita yang berkerja kuat & berat.
✔Masalah ‘V’ becak atau basah.
✔Wanita yang kena bentan kena sejuk – sejuk atau menggigil-gigil.
✔Masalah payudara kendur.
✔Masalah punggung jatuh.

TINDAK BALAS PIL SEDAP MALAM.

✔ Pil Sedap Malam yang dimakan akan mengecutkan rahim.
✔ Rempah yang dimakan akan mengecut ‘V’ secara perlahan –lahan dari masa ke semasa
✔ Jamu SEDAP MALAM XTRA RAPAT yang dimakan berfungsi memanaskan rahim. Darah–darah beku, kerak keputihan atau lendir – lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh kedalam faraj. Perlahan –lahan lendir dan cecair turun ke permukaan faraj.
✔ Kemungkinan ‘V’ akan terasa becak kerana lendir – lendirankan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna. (Kemungkinan seluar dalam basah akibat air bukan kencing)
✔ Terasa denyutan di ari –ari atau dalam rahim, di ‘V’,Dindingkanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan – lahan darimasake semasa..
✔ Penggunaan berterusan semua kesan – kesan di atas hilang. Penggunaan yang berterusan membuatkan Rahim menjadi sihat.
✔ Payudara berdenyut – denyut, menegang dan pejal.
✔ Jika rahim kembang akan terasa denyutan untuk mengecut.

KHASIAT JAMU SEDAP MALAM?

1- Kembali ghairah & bertenaga.
2- Faraj rapat tanpa lendir. Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj.
3- Payudara yang kendur akan tegang dan anjal.
4- Punggung menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik.
5- Penggunaan berterusan menurunkan berat badan yang ideal kerana toksin disingkirkan, penghadaman lancar.

Jamu sedap malam lulus kkm?

Tiada kkm..sedap malam dari indonesia.
Boleh check samaada jamu sedap malam dalam list atau tidak produk yang dibatalkan pendaftaran/tidak berdaftar/tidak bernotifikasi dengan Kementerian Kesihatan Malaysia dan tidak dibenarkan dijual di pasaran.
http://www.pharmacy.gov.my/v2/ms/apps/adulterated
Dah tau kebaikan jamu sedap malam dan cara makan jamu sedap malam now kita tengok Testimoni Jamu Sedap Malam pilihan dia pula

Testimoni Jamu Sedap Malam

 testimoni jamu sedap malam

Jamu Sedap Malam Testimoni

jamu sedap malam testimoni

Jamu Sedap Malam Review

Jamu Sedap Malam Review

 

Testimoni Sedap Malam

Testimoni Sedap Malam

 

Sedap Malam Testimoni

Sedap Malam Testimoni

 

Sedap Malam Review

Sedap Malam Review

 

*Disclaimer: Individual Results may vary, and
testimonials are not claimed to represent typical results.

Jus Sedap Malam Gold | Jus Jamu Sedap Malam

jus sedap malam gold

 

 

Jus Sedap Malam Gold | Jus Jamu Sedap Malam

Nak KETAT?
Maintain RAPAT?
Montok?
Suami SAYANG?
Minum Jus Sedap Malam untuk kebahagiaan Bersama Suami Tercinta!
 
Ambil 1 sudu besar pagi & 1 sudu malam
Tak rugi cuba..rasa sedap ribena..
 
JUS SEDAP MALAM merupakan jus daripada herba tradisional yang diadun dari 100% bahan semulajdi tanpa bahan asing untuk mengatasi masalah dalaman wanita
 
Jus Sedap Malam membuatkan kaum hawa KEMBALI GADIS…!!! Jamu ini dibuat dari rempah-rempah pilihan, warisan nenek moyang yang sangat Dahsyaaat kesannya
 
Khasiat jus sedap malam ini dapat mengembalikan sistem kerja organ vital wanita, merapatkan, dan membersihkan dinding-dinding rahim dengan cara yang aman serta membuat aromanya harum sepanjang masa.
 

KHASIAT JUS SEDAP MALAM GOLD

✔ Menghilang kan bau badan
✔ Segarkan tubuh badan dari kepenatan
✔ Masalah kembung perut
✔ Mengetatkan otot-otot dalaman selepas bersalin
✔ Kepuasan sempurna setiap malam
✔ Mengempiskan perut & membentuk potongan badan ideal
✔ Memantapkan payudara & punggung
✔ Keputihan dirawat serta merta
 
Mengenai khasiatnya, tidak diragukan lagi…SUDAH BANYAK YANG MEMBUKTIKAN!!! SEKARANG GILIRAN ANDA…IDAMAN SETIAP WANITA MEMBUAT KELUARGA anda BAHAGIA…
 

KANDUNGAN JUS SEDAP MALAM

Sirih: Sirih mengandungi pelbagai khasiat untuk tubuh badan manusia terutamanya wanita. Daun sirih bersifat antiseptik dan mampu menentang jangkitan mikroorganisme di samping mempercepatkan pemulihan luka, merawat masalah jerawat dan kegatalan.
 
Madu: Madu merupakan manisan yang dihasilkan oleh lebah menggunakan nectar bunga dan terdiri daripada glukosa dan fruktosa yang berupaya membekalkan tenaga kepada tubuh badan. Ia mengandungi vitamin B kompleks, magnesium, fosforus, mangan dan potassium yang berperanan memelihara kesihatan tulang dan gigi selain meningkatkan tahap metabolisme, menggalakkan fungsi otak dan sistem saraf, serta menstabilkan tekanan darah. Selain berupaya meningkatkan sistem imunisasi yang berperanan mencegah daripada penyakit, madu turut bertindak sebagai agen antioksida dan antiradang di samping membantu menggalakkan proses pemulihan luka dan memelihara kesihatan kulit.
 
Goji: Ramuan ini kaya dengan nutrien seperti vitamin B1 (Thiamin) dan kalsium berupaya meningkatkan tahap tenaga dan mengurangkan lemak berlebihan dalam tubuh. Asid Amino L-glutamine dalam beri Goji pula dapat meningkatkan pembuatan tisu otot tanpa lemak. Beri Goji juga mengandungi bahat mineral seperti zat besi, magnesium, fosforus, kalium, selenium, natrium dan zink yang penting untuk metabolisme tubuh di samping membantu, menguatkan kelenjar yang bertanggungjawab untuk menjana tenaga dan pertumbuhan otot, memelihara sistem penghadaman, mengurangkan kekejangan dan keletihan otot, serta melegakan masalah sindrom pra haid.
 
Limau Purut: Limau purut kaya dengan asid sitrik yang bersifat antioksida dan membantu mengekalkan kelembapan kulit selain berupaya meneutralkan radikal bebas sekaligus mencegah daripada kerosakan sel. Limau purut juga mampu merawat luka, lebam dan kesan gigitan serangga, di samping melancarkan peredaran darah sekaligus memelihara kesihatan organ dalaman.
 
Laici: Laici bukan sahaja bebas daripada kolestrol dan lemak tepu, malah kaya dengan serat, kalium, vitamin C, vitamin B-kompleks seperti thiamin, niacin dan folat serta merupakan agen antioksida yang berperanan membasmi radikal bebas di samping membantu memelihara kulit dan merawat jangkitan kuman terutamanya di bahagian intim. Laici juga mengandungi potassium yang mampu mengawal tekanan darah dan menggalakkan fungsi jantung, selain zat besi yang penting untuk penghasilan sel darah merah.
 
Manjakani: Manjakani bersifat antioksidan yang bukan sahaja mampu menyahtoksin, malah melambatkan proses penuaan sel serta menentang serangan kanser payudara dan rahim. Sifatnya astringennya pula berperanan penting untuk membasmi bakteria dan kuman yang mencetuskan bau kurang enak pada bahagian intim wanita, di samping mengatasi masalah keputihan dan mengecutkan tisu faraj.
 
Kacip Fatimah: Kacip Fatimah terbukti mampu mengatasi masalah keputihan di samping menstabilkan kitaran haid wanita, menyegarkan bahagian intim dan meningkatkan fungsi seksual wanita selain mencegah serangan penyakit.
 
Halia: Halia mengandungi khasiat dari sumber air, karbohidrat, serat, kalium, fosforus, kalsium, protein, asid amino, niasin, lemak serta vitamin A, B dan C yang membantu membuang angin dalam badan, melancarkan peredaran darah dan sistem pencernaan, memelihara sistem saraf di samping membuang bau yang kurang menyenangkan pada tubuh badan dan darah haid. Selain itu, halia turut berupaya menyahtoksin, mengatasi sakit pinggang, memanaskan badan yang kesejukan, meningkatkan tahap imunisasi serta merangsang penyerapan nutrien yang penting untuk tubuh badan.
 
Ros: Bunga mawar sememangnya berkesan untuk menyegarkan tubuh badan di samping menyerlahkan seri kulit dimana ia membantu mengecilkan pori-pori dan mengawal kulit yang berminyak. Di samping itu, bunga mawar turut berperanan mengatasi kerosakan dan mengekalkan kesihatan rambut di samping meredakan tekanan.
 
Pueraria Mirifica: Pueraria Mirifica berupaya menganjal dan membesarkan saiz payudara di samping membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara. Phytoestrogen yang terkandung dalam Pueraria Mirifica mampu mengatasi osteoporosis dan simptom-simptom menopause. Selain berupaya mengatasi masalah kulit seperti tompok-tompok penuaan, kulit kering dan berjerawat, herba ini turut membantu melangsingkan tubuh badan, meningkatkan tahap tenaga, memulihkan kesakitan pada bahagian rahim serta mengatasi masalah keputihan. Blueberi:
 
Habbatussauda: Herba yang turut dipanggil Jintan Hitam ini sarat dengan khasiat untuk kesihatan kulit dan tubuh badan manusia. Ia mengandungi asid lemak yang berupaya memperbaiki tekstur kulit, di samping menyerlahkan seri dan keremajaan kulit. Di samping itu, Habbatussauda turut membantu mengatasi masalah jerawat dan kulit kering serta masalah kesihatan lain seperti dalam sistem pernafasan, penghadaman dan kencing manis.
 
Kurma: Kurma terbukti mempunyai pelbagai kebaikan untuk kesihatan kita. Kurma berfungsi membekalkan tenaga fizikal dan mental sekaligus membantu meningkatkan keupayaan mental. Ia juga kaya dengan serat dan potassium untuk menyeimbangkan kandungan air dalam badan, mencegah dari serangan kanser usus, membantu dalam pembinaan otot serta memelihara sistem saraf sekaligus membantu memelihara kesihatan secara menyeluruh.
 
Delima: Delima mengandungi mengandungi anthocyanin dan tannin hidrolisis yang merupakan agen antioksida yang berfungsi menyahtoksin seterusnya membantu mencegah kerosakan sel dan menentang proses penuaan kulit dan serangan kanser kulit. Selain membantu menggalakkan pertumbuhan sel-sel kulit yang sihat, delima juga mampu memperbaiki tekstur kulit, meningkatkan keanjalan dan kecerahan kulit, serta mengatasi masalah seperti kedutan dan garis-garis halus. Delima juga berupaya memelihara kesihatan jantung dan melancarkan sistem pencernaan.
 
Kolagen: Kolagen merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan tubuh badan. Ia berupaya meningkatkan kehalusan dan keanjalan kulit di samping menggalakkan proses pemulihan luka, mengurangkan kesan parut dan kedutan serta menentang proses penuaan kulit. Selain itu, kolagen juga mampu menggalakkan pembakaran lemak, memelihara sel-sel tubuh serta meningkatkan tahap metabolisme sekaligus membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan.
 
Akar Serapat: Akar Serapat berupaya memperbaiki dan menegangkan tisu faraj selain membantu menghalus serta mencantikkan kulit. Akar Serapat juga membantu mengukuhkan otot dan sendi, di samping mengatasi kekejangan otot rahim dan kelesuan ketika haid. Herba ini mampu melancarkan peredaran darah bagi meningkatkan kadar oksigen sekaligus meningkatkan fungsi organ dan tahap kesihatan wanita.
 
Glutathione: Glutathione atau Gluta terdiri daripada 3 jenis asid amino iaitu cystein, glycerin dan glutamic yang berfungsi menyingkir toksin dan radikal bebas seterusnya mencegah kerosakan sel, di samping beruupaya meningkatkan kehalusan dan kecerahan kulit, mengatasi masalah seperti kulit bersisik, kering dan luka. Gluta juga adalah agen antioksida yang berupaya meningkatkan sistem imunisasi, mengurangkan risiko serangan kanser dan melambatkan proses penuaan kulit.
 

KEBAIKAN JUS SEDAP MALAM

✔ Membantu menyingkir bau badan yang kurang menyenangkan
✔ Menyegarkan tubuh badan
✔ Mengatasi keletihan dan kelesuan
✔ Membantu mengempiskan perut
✔ Membentuk tubuh badan yang ramping dan ideal
✔ Mengatasi masalah senggugut
✔ Menganjalkan kulit
✔ Memejalkan payudara dan punggung
✔ Mengatasi masalah keputihan
✔ Mengatasi bau haid yang hanyir
✔ Mengetatkan otot-otot dalaman selepas bersalin
 

CARA PENGGUNAAN JUS SEDAP MALAM

Ambil 1 sudu besar setiap pagi dan malam
 
Isi Kandungan/Berat : 250ml
 
Penggunaan 1 botol untuk 10 Hari sahaja
Dah tau kebaikan Jus Sedap Malam dan cara guna jus sedap malam now kita tengok jus sedap malam testimoni pilihan dia pula

Jus Sedap Malam Testimoni 

jus sedap malam testimoni

Jus Sedap Malam Review

*Disclaimer: Individual Results may vary, and
testimonials are not claimed to represent typical results.
Dapatkan Jamu Sedap Malam murah disini..dan pastinya Jamu Sedap Malam Original. Money back guarantee if not Original. Berhati-hati dengan jamu sedap malam tiruan..jamu sedap malam bahaya ialah yang fake.

CARA ORDER

1)Langkah 1: Harga Jamu Sedap Malam Extra Rapat

Isi Kandungan/Berat : 1 kotak 120 Biji
 
Penggunaan 1 kotak untuk 2 Minggu sahaja : 3 biji x 3 kali makan (sebelum makan)
jamu sedap malam murah

 

Beli 5 kotak jadi jamu sedap malam rm20 sekotak :Total rm100 Free Poslaju
Borong Jamu Sedap Malam min 12: Whatsapp 01126271834

Harga Jus Sedap Malam/ Jus Jamu Sedap Malam Price

Isi Kandungan/Berat : 250ml

Rm37 Sm Rm40 SS

Free Poslaju

 
Penggunaan 1 botol untuk 10 Hari sahaja
Jus sedap malam Borong Min 12 Botol : Whatsapp 01126271834

HARGA COMBO PIL SEDAP MALAM+ JUS SEDAP MALAM GOLD

jus sedap malam

 

Rm55 Sm Rm60 SS

Free Poslaju

2) Langkah 2: Butiran Pembayaran

Lakukan pembayaran ke salah satu akaun dibawah menggunakan kaedah Fund Transfer/Online atau ATM Transfer atau Cash Deposit:

Akaun CIMB :
No Akaun:7615183006
Nama: Umar Faris
Atau Akaun Maybank :
No Akaun: 512017512680
Nama: Umar Faris
No TEL:01126271834

Email – CantikEmpire@gmail.com

3) Detail Bayaran dan Alamat Untuk Penghantaran Produk

WHATSAPP DETAIL BAYARAN KE +601126271834 @ Mobile Boleh Direct ke http://www.wasap.my/601126271834

Nama Penerima,Nama Produk, Kuantiti Produk, No tel Serta Alamat Untuk Penghantaran Produk

Nama:
Alamat:
No Telefon:
Order:
Kuantiti:
Jumlah Bayaran:
Baki:(jika ada)
Sila sertakan bukti Resit/Screenshot bagi yang online transfer/Bank in/ Deposit Tunai

Mobile Boleh terus hantar detail ke http://www.wasap.my/601126271834

ATAU SMS DETAIL BAYARAN KE 01126271834

Contoh:Jamu sedap malam xtra rapat,5 kotak,RM100, CIMB, 20/04/2016, 1.10 PAGI, Syerleena BT Ahmad Tajuddin  , LOT 978A, BATANG MERBAU, 17500 TANAH MERAH KELANTAN.

4) Detail No Tracking Poslaju

Selepas pengesahan pembayaran ..produk akan dipos menggunakan poslaju untuk semenanjung, Sabah, dan Sarawak. No Tracking Poslaju akan dihantar Ke No telepon Anda

Nota: Jangan bimbang,anda berurusan dengan orang yang menjalankan perniagaan internet sepenuh masa dan profesional, 100% di jamin barang akan SELAMAT sampai ke tempat anda dan KERAHSIAN Bungkusan Adalah Dijamin

Jangkamasa Poslaju

Kami hanya menggunakan perkhidmatan Poslaju sahaja dalam menguruskan penghantaran. Jangkamasa terima Produk adalah seperti berikut:

Semenanjung Malaysia: 1-2 hari bekerja

Sabah dan Sarawak: 2-4 hari bekerja

Jika pihak kami menerima dan dapat mengesahkan pembayaran sebelum 3:00 Petang dari Isnin – Jumaat, pesanan dijamin akan dipos hari yang sama dan mungkin akan sampai ke destinasi pada keesokan harinya (bergantung pada destinasi penghantaran), atau bagi sesetengah kawasan mungkin mengambil masa 2 hingga selewat-lewatnya 5 hari bekerja, tetapi berkemungkinan sedikit kelewatan akan berlaku bagi sesetengah kawasan pedalaman.

Jika makluman pembayaran dibuat selepas waktu yang ternyata di atas, kutipan pesanan akan ditunda pada hari bekerja yang berikutnya.

Sabtu (Sabtu pertama, Ahad, Cuti umum – CUTI, tiada penghantaran akan dibuat)

tempah sekarang

 

Like Jamu Sedap Malam FB: https://www.facebook.com/SedapMalamExtraRapat/

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

  • Anonymous

    November 15, 2016 #1 Author

    saya consume jamu sedap malam ni.. memang bagus. tpi saya nk tnya knapa bila saya first insert tu, lepastu kluar ketulan mcm tissu.. saya period ke? dan bolehkan masih saya teruskan pengambilan jsm?

    Reply

Your email address will not be published.