Cantik Empire | Produk Kecantikan | Produk Kesihatan

Cantik Empire-Menjual Pelbagai Produk Kecantikan dan kesihatan Lelaki dan wanita Pada harga murah dan Pelbagai produk terkini Lagi

Jamu Ratu Dara Beauty Garden | Jamu Ratu Dara Testimoni Jamu Ratu Dara Beauty Garden | Jamu Ratu Dara Testimoni
5
  Jamu Ratu Dara Beauty Garden | Jamu Ratu Dara Testimoni Adakah anda…   Merasa rendah diri dengan suami kerana prestasi anda tidak sehebat... Jamu Ratu Dara Beauty Garden | Jamu Ratu Dara Testimoni

 

Jamu ratu dara

Jamu Ratu Dara Beauty Garden | Jamu Ratu Dara Testimoni

Adakah anda…
 
Merasa rendah diri dengan suami kerana prestasi anda tidak sehebat zaman muda dahulu?
Masalah sengugut dan period yang tidak lancar?
Kurang selesa di sebabkan masalah keputihan melampau dan menyebabkan bau yang kurang enak di vagina?
Mempunyai masalah perlawasan dan pembuangan?
Sering lesu, letih dan lemah urat badan?
Kulit dan wajah kusam dan pucat tiada seri langsung?
Kurang keyakinan diri luaran dan dalaman?
 
Jika anda tergolong dalam golongan di atas, kami ada jawapannya..Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita.
 
NAK KETAT?
RAPAT?
PADAT?
MANTAP?
BERTENAGA?
Jamu ratu dara ada jawapannya!!Produk terhangat dipasaran! Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten. Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.
 
Terbukti sejak dari tahun 1970an lagi. Diadun dengan herba khusus untuk wanita yang diamalkan sejak turun temurun. Warisan dari nenek moyang yang merupakan pengamal ubatan herba dan akar kayu.
Tumbuhan herba ini adalah warisan yang tidak ternilai kepada manusia kerana selain mempunyai banyak khasiat berguna untuk penjagaan kesihatan badan dan kecantikan. Dimana ianya telah terbukti dalam menyembuhkan berbagai jenis penyakit. Disamping itu juga ianya amat penting dalam penjagaan kesihatan serta kecantikkan. Apa yang penting adalah kesedaran kita semua untuk menyedari serta menghargai sumber alam semulajadi yang mempunyai banyak khasiatnya.
 
Pelbagai khazanah perubatan dan petua menggunakan herba dalam kehidupan harian masyarakat melayu telah berlaku sejak zaman berzaman Namun, semenjak perubatan moden makin meluas, kaedah perubatan berasaskan herba telah dilupakan Di zaman moden ini, pengetahuan masyarakat sekarang tentang khasiat herba masih di peringkat paling bawah. Ramai yang tidak mengetahui khasiat sebenar herba untuk kesihatan.
 
Kandungan utama Jamu Ratu Dara ialah habbatus sauda. Habbatus sauda boleh membantu dan menguatkan fungsi-fungsi kelenjar tiroid, mengawal lemak berlebihan dan mengatasi masaalah kegemukkan serta menegangkan kulit muka. Ia juga merupakan ubat paling mujarab dan berkesan untuk mereka yang ingin kelihatan awet muda.Bagi yang mengalami masalah keputihan berlebihan dan luarbiasa ,kemudian ditambah pula bau kurang menyenangkan juga boleh mengamalkan Jamu Ratu Dara ini. Kesannya boleh dilihat dengan serta-merta selepas mengamalkannya selama seminggu. Insya Allah. Selain itu ,ia juga boleh menyembuhkan luka yang tersumbat pada saluran tiub fallopio atau kilang ovari. Dengan ini dipercayai amalan ke atas Jamu Ratu Dara ini boleh membantu masalah kesukaran mendapatkan cahayamata. Sebagai wanita, banyak penyakit yang berkaitan dengan kesuburan di mana ia boleh mempengaruhi tahap kesihatan.Ini kerana rahim yang subur boleh menghalang semua penyakit seperti keputihan,senggugut ,haid tidak teratur,lemah tenaga batin dan hilang keanjalan.
 
Antaranya keputihan ,otot sekitar faraj longgar, bau yang kurang enak dan rahim jatuh, semua mempunyai kaitan dengan kesuburan rahim. Dengan adanya rahim ,wanita ada haid kemudian hormon akan dikeluarkan bagi membolehkan badan melawan penyakit ,awet muda dan banyak lagi.Selain itu, amalan ke atas Jamu Ratu Dara ini boleh mengatasi masalah kelesuan atau penat serta mengembalikan tenaga biarpun anda kurang tidur atau mengalami tekanan atau stress. Amalan Jamu Ratu Dara ini juga mampu membantu wajah muda berseri, tubuh yang lebih sihat dan cergas.Amalan Jamu Ratu Dara ini bukan sekadar untuk yang sudah bersalin, berkahwin malah ianya baik untuk semua wanita pelbagai peringkat usia. Jika dimulakan amalan ini sedari anak dara, ianya merupakan ‘bonus’ dalaman utk tubuh badan..Insya Allah..
 

Ramuan jamu ratu dara :

Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Habatus-Sauda dan Rempah Ratus Terpilih.
 

Antara khasiat Jamu Ratu Dara:

 
✔Sangat berkesan untuk merapatkan , mengetatkan serta menghangatkan lagi bahagian keintiman wanita. Kompem ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..Mcm anak dara balik tau!
Jamu ratu dara berkesan Merawat keputihan dengan berkesan.
Jamu ratu dara berkesan Melancarkan haid dan mengatasi senggugut.
Jamu ratu dara berkesan Membantu mengatasi sakit pinggang & membuang angin dalam badan.
fungsi jamu ratu dara Memulihkan tenaga dan peredaran darah.
fungsi jamu ratu dara Mengecut dan menguatkan rahim selepas bersalin.
fungsi jamu ratu dara Meningkatkan kesuburan wanita.
khasiat jamu ratu dara beauty garden Membantu mendapatkan zuriat.
khasiat jamu ratu dara beauty garden Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.
khasiat jamu ratu dara beauty garden Membantu menurunkan berat badan.
✔Mencegah barah payudara dan rahim.
✔Seri awet muda dan boleh mencantikkan kulit.
 

Cara makan jamu ratu dara baru:

✔Makan 2 kapsul pagi (selepas sarapan) & 2 kapsul sebelah malam untuk 1 minggu yang pertama.
 
(2 kapsul x 2 kali sehari x 7 hari = 28 kapsul)
 
✔Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 2 kapsul sekali makan setiap hari sehingga datang bulan.
(2 kapsul x 14 hari (kitaran biasa) = 28 kapsul)
 
✔Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.4. Selepas habis Haid, ulangi langkah-langkah di atas.. Jumlah kapsul = 56 kapsul
 
✔Jumlah kapsul di dalam sebotol JRD adalah 60 kapsul.
 
**Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yang ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam JRD. Badan anda, hanya anda yg tahu.
 

Tips Pengambilan Jamu ratu dara :

✔Utk mendapat kesan dan khasiat yang optimum, pengunaan kali pertama boleh amalkan 2 kapsul pagi dan 2 kapsul malam. Jika sudah mendapat kesan yang di kehendaki, boleh “maintain” dengan pengambilan 1 kapsul pagi dan 1 kapsul malam sahaja.
✔Banyakkan meminum air putih untuk hasil yang lebih baik.
✔Tidak sesuai untuk ibu mengandung, menyusu bayi dan wanita dalam haid.
✔Tindak balas adalah berbeza-beza mengikut kesesuaian badan seseorang.
✔Ini adalah persediaan herba tradisional.

Dah tau khasiat jamu ratu dara dan cara makan jamu ratu dara now kita tengok jamu ratu dara testimoni pilihan dia pula:)

Jamu ratu dara testimoni

jamu ratu dara testimoni

Testimoni jamu ratu dara

testimoni jamu ratu dara

Jamu ratu dara Review

jamu ratu dara Review

Jamu ratu dara testimoni 2015

jamu ratu dara testimoni 2015

Jamu ratu dara testimoni 2016

jamu ratu dara testimoni 2016

*Disclaimer: Individual Results may vary, and
testimonials are not claimed to represent typical results.

SOALAN YANG SELALU DIAJUKAN BERKENAAN JAMU RATU DARA

S : Semasa pengambilan Jamu Ratu Dara, bolehkah seseorang itu mengambil makanan tambahan, vitamin, pil perancang atau lain-lain supplement?

J : Jamu Ratu Dara di buat 100% daripada herba-herba terpilih yang berkhasiat dalam proses penyembuhan dan kesegaran tubuh badan.Tiada sebarang masalah tetapi di nasihatkan untuk menjarakkan masa pengambilan antara ubat-ubatan lain itu sekurang-kurangnya 2 jam.
 

S : Siapakah yang tidak boleh makan dan mengamalkan Jamu Ratu Dara ini?

J : Mereka yang sedang menyusu bayi, sedang datang bulan dan mereka yang menghidap darah tinggi tidak di galakkan.
 

S:Adakah boleh mengamalkan Jamu Ratu Dara selepas bersalin / melahirkan?

J : Bagi orang yang baru melahirkan anak, boleh mengambil JRD pada hari ke-20 dalam pantang. JRD dapat mengembalikan tenaga, menegangkan otot-otot yang kecut, menyembuh luka bersalin, memulih dan menyempitkan lagi faraj dan boleh mengecutkan rahim.**Namun jika menyusu badan, tidak di galakkan / bergantung pd bayi. Mulakan dgn dos yg sedikit iaitu sebiji sehari. Jika bayi tidak serasi, berhenti.
 

S : Jamu Ratu Dara panas tak? Boleh membantu mendapatkan zuriat? Jamu ratu dara untuk hamil ?

J : Jamu Ratu Dara tidak panas. Insya-Allah boleh membantu menyuburkan rahim dan membantu untuk menambahkan kesempurnaan hubungan suami isteri. Utk hamil, mmg disarankan pengambilan Jamu Ratu Dara. Banyak sekali testimoni yg kami terima ‘berjaya hamil’ lepas pengambilan Jamu Ratu Dara (dgn izinNya). Ada yg smpai menunggu dkt2 10 tahun then pregnant. Terus diorang jadi pengedar sah Jamu Ratu Dara. So, jawapannya adalah YA, utk hamil JRD sgt bagus utk di amalkan k.
Semua herba2 bersifat ‘metabolisme boost’. So terma panas tu di sbbkn metabolisma kita ditingkatkan (antara sebab JRD boleh kuruskan badan). Tapi dari testimoni pengguna, JRD ni tahap panas amat sedikit berbanding jamu2 lain di pasaran sbb campuran bahan2 herba JRD yg unik dan boleh balance kepanasan dr herba2 lain.
Utk kecutkan rahim tu mksudnya mengetatkan vagina. Bahasa dulu2 org melayu kita yg sebut ‘kecutkan rahim’ tu. So vagina ketat adalah proses mengembalikan elastisiti vagina sama mcm keadaan gadis dulu. Ianya sesuatu yg amat baik utk remajakan vagina & rahim sekaligus meningkatkan keharmonian rumahtangga & kesihatan kita.

S : Boleh kah amalkan Jamu Ratu Dara jika saya masih menyusukan bayi?

J : Kami tidak mengalakkan pengambilan JRD semasa tempoh menyusu bayi. (Tetapi jika anda ingin mencuba juga, mulakan dengan dos yang sedikit. Sebiji sehari, dan lihat tindak-balas bayi. Jika bayi anda tidak serasi anda di nasihatkan berhenti)
 

S :Adakah Jamu Ratu Dara boleh membantu melancarkan sistem kitaran haid yang tidak teratur?

J : Salah satu khasiat Jamu Ratu Dara adalah membetulkan sistem kitaran haid bagi yang mengalami masalah haid tidak teratur. Alhamdullillah ramai yg telah dapat mengatasinya.
 

S : Mengapa setelah mengambil Jamu Ratu Dara, darah haid saya keluar dengan banyak dari biasa?

J : Itu adalah tindak-balas positif kerana ia melancarkan pengaliran darah haid anda. Darah haid memang perlu di keluarkan dengan kadar yang sepatut nya agar tidak tertinggal didalam rahim. Jika haid tidak lawas dan keluar sedikit sahaja di khuatiri kelak akan menimbulkan masalah rahim dimasa akan datang.
 

S :Adakah anak dara yang belum berkahwin boleh ke mengamalkan Jamu Ratu Dara?

J : Boleh. Jika anak dara dan belum berkahwin, memadai dengan sebiji ke dua biji sehari sahaja. (Pengambilan jamu perlu di amalkan secara berpanjangan. Bermula dari anak dara sehinggalah melangkah ke fasa perkahwinan dan seterusnya memasuki alam keluarga dan bekeluarga)
 

S:Adakah Jamu Ratu Dara boleh menguruskan badan?

J : Jamu Ratu Dara BUKAN produk utk menguruskan badan. Ia merupakan produk herba yang khusus utk kesihatan dalaman wanita. Tetapi JRD sangat berkesan untuk melawaskan pembuangan. Sedikit sebanyak mungkin boleh membantu untuk mengurangkan berat badan. Kurangkan makanan berminyak dan berlemak. Wajibkan pengambilan 8 gelas air atau lebih dalam sehari.
 

S : Sejauh mana Jamu Ratu Dara boleh membantu hubungan intim suami isteri?

J : Ini adalah terbukti dan telah ramai yang berpuas hati. Para isteri
yang mempunyai masalah semasa melakukan hubungan intim pasti akan dapat menghangatkan kembali hubungan bersama suami.
**Tips – Amalkan memakan JRD 2 biji pagi dan 2 biji malam. Cuti dari bersama suami selama 3-5 hari. Selepas tempoh bercuti dan berpantang selama 3-5hari itu, cuba bersama dengan suami anda. Pasti akan rasa perbezaanya! Hangat seperti malam pertama.. Suami anda pasti tersenyum..
->untuk anak dara memadai 1-2biji sehari shj=)
 
PERINGATAN – Tindak-balas dan testimoni adalah berbeza-beza mengikut individu dan keserasian badan masing-masing. Jika anda tidak biasa / tidak pernah makan jamu, mulakan dgn dos yang sedikit dahulu supaya badan anda tidak terkejut dengan tindak balas herba ini. Badan anda, anda yang tahu..
 
Jika anda mengalami pening2, mengantuk, rasa mual, ari-ari rasa berdenyut dan sakit, keluar keputihan yg banyak pada awal pengambilan, itu adalah normal dan merupakan tindak balas dari herba dalam Jamu Ratu Dara (JRD). Segala tindak balas adalah bergantung kepada antibodi dan ketahanan badan masing-masing. Setiap tindakbalas ini juga berbeza diantara setiap individu. Tindakbalas ini hanyalah sementara dan akan hilang dalam masa dua atau tiga hari selepas mengamalkannya. Antaranya :
Pening kepala.
Pening kepala terjadi disebabkan oleh metabolisme di dalam badan yang rendah dan proses ini membantu meningkatkatkan kembali metabolisme badan.Untuk mengatasi masalah tersebut minum banyak air kosong .Sekurang-kurangnya 8 gelas satu hari. Lagi banyak lagi bagus…
 
Mengantuk atau penat di peringkat awal pegambilan Jamu Ratu Dara.
Itu adalah tindak-balas pemulihan dan berlaku hanya sementara sahaja. Itu adalah tanda banyak toksin didalam badan.Ini kerana tahap kolesterol di dalam badan terlalu tinggi dan toksin yg banyak di dalam badan. Proses penurunan kolesterol dan penyingkiran toksin akan menyebabkan tindak balas ini berlaku untuk beberapa hari sahaja.Insya’Allah anda akan kembali normal dan segar selepas itu.
 
Keluar keputihan yang banyak.itu adalah normal.Ianya adalah sebahagian dari proses pemulihan. Selepas seminggu (mungkin lebih lama) keadaan akan pulih seperti biasa bergantung kepada tahap dan serius mana keputihan yang dialami oleh individu tersebut.( Tempoh yang diambil untuk menghilangkan keputihan iniadalah berbeza bagi setiap individu). Pengambilan yang konsisten akan dapat menghilangkan terus keputihan dan juga bau yang tidak menyenangkan.
 
Sakit atau rasa berdenyut di bahagian ari-ari. Sakit ari2 tersebut cuma sementara kerana dalam proses membaik pulih kan rahim tersebut. Ini adalah kerana rahim anda tidak berapa sihat. Jika rahim tidak sihat, muka pun kurang berseri.

Berminat?

Nak Cuba?”

TAK PERLU FIKIR PANJANG LAGI”

Jamu ratu dara online..Dapatkan jamu ratu dara murah disini..dan pastinya jamu ratu dara Original. Money back guarantee if not Original. Awas dengan jamu ratu dara tiruan yang amat lah bahaya.

CARA ORDER

 

1)Langkah 1: Harga Jamu Ratu Dara / Jamu Ratu Dara Price


jamu ratu dara murah

 

Borong jamu ratu dara Min 10: Whatsapp 01126271834 Stokis jamu ratu dara

2) Langkah 2: Butiran Pembayaran

Lakukan pembayaran ke salah satu akaun dibawah menggunakan kaedah Fund Transfer/Online atau ATM Transfer atau Cash Deposit:

Akaun CIMB :
No Akaun:7615183006
Nama: Umar Faris
Atau Akaun Maybank :
No Akaun: 512017512680
Nama: Umar Faris
No TEL:01126271834

Email – CantikEmpire@gmail.com

3) Detail Bayaran dan Alamat Untuk Penghantaran Produk

WHATSAPP DETAIL BAYARAN KE +601126271834 @ Mobile Boleh Direct ke http://www.wasap.my/601126271834

Nama Penerima,Nama Produk, Kuantiti Produk, No tel Serta Alamat Untuk Penghantaran Produk

Nama:
Alamat:
No Telefon:
Order:
Kuantiti:
Jumlah Bayaran:
Baki:(jika ada)
Sila sertakan bukti Resit/Screenshot bagi yang online transfer/Bank in/ Deposit Tunai

Mobile Boleh terus hantar detail ke http://www.wasap.my/601126271834

ATAU SMS DETAIL BAYARAN KE 01126271834

Contoh:jamu ratu dara ,3 kotak,RM90, CIMB, 20/04/2016, 1.10 PAGI, Syerleena BT Ahmad Tajuddin  , LOT 978A, BATANG MERBAU, 17500 TANAH MERAH KELANTAN.

4) Detail No Tracking Poslaju

Selepas pengesahan pembayaran ..produk akan dipos menggunakan poslaju untuk semenanjung, Sabah, dan Sarawak. No Tracking Poslaju akan dihantar Ke No telepon Anda

Nota: Jangan bimbang,anda berurusan dengan orang yang menjalankan perniagaan internet sepenuh masa dan profesional, 100% di jamin barang akan SELAMAT sampai ke tempat anda dan KERAHSIAN Bungkusan Adalah Dijamin

Jangkamasa Poslaju

Kami hanya menggunakan perkhidmatan Poslaju sahaja dalam menguruskan penghantaran. Jangkamasa terima Produk adalah seperti berikut:

Semenanjung Malaysia: 1-2 hari bekerja

Sabah dan Sarawak: 2-4 hari bekerja

Jika pihak kami menerima dan dapat mengesahkan pembayaran sebelum 3:30 Petang dari Isnin – Jumaat, pesanan dijamin akan dipos hari yang sama dan mungkin akan sampai ke destinasi pada keesokan harinya (bergantung pada destinasi penghantaran), atau bagi sesetengah kawasan mungkin mengambil masa 2 hingga selewat-lewatnya 5 hari bekerja, tetapi berkemungkinan sedikit kelewatan akan berlaku bagi sesetengah kawasan pedalaman.

Jika makluman pembayaran dibuat selepas waktu yang ternyata di atas, kutipan pesanan akan ditunda pada hari bekerja yang berikutnya.

Sabtu (Sabtu pertama, Ahad, Cuti umum – CUTI, tiada penghantaran akan dibuat)

tempah sekarang

PRODUK LAIN

Pewitt Soap : Pewitt Soap

Bedak Butae : Bedak Butae

Sabun Beras : Sabun Beras

Save

Save

Save

Save

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published.